Noteikumi
Spēles norises apraksts
1.Aktīvo spēles laukumu izvēle.
Spēlētājs tieši uz skārienjūtīgā ekrāna izvēlas aktīvos spēles laukumus no 1-4. Spēles laukums ir aktīvs, ja tas iekrāsojas zaļā krāsā ar uzrakstu „ON”.
2. Aktīvo spēles līniju izvēle.
Spēlētājs nevar izvēlēties aktīvās spēles līnijas. Vienmēr ir iedarbinātas 5 spēles līnijas.
3. Likmes izvēle.
Ar taustiņa „Bet /One” palīdzību izvēlas kredītpunktu skaitu, kuru liks uz vienu spēles gājienu. Ar taustiņa „Max Bet” palīdzību var likt maksimālo likmi uz spēles gājienu. Likmes lielumu iespējams mainīt arī tieši uz skārienjūtīgā ekrāna labajā sānā. Likmes izvēlnes pogu pārvietojot uz augšu, likme palielināsies, bet, pārvietojot uz leju, likme samazināsies. Ja spēlētājam pieejamo kredītpunktu skaits ir mazāks par kopējo likmju summu visai spēlei, tad tā jāsamazina ar taustiņa „Likme” palīdzību. Likmes lielumu vienai spēles līnijai var mainīt tikai pēc vienas izspēlētas spēles.
4. Cilindru aktivizēšana.
Lai uzsāktu spēli, spēlētājam jānospiež „Start/Take Win” taustiņš, un cilindri sāk griezties.
5. Cilindru apstāšanās.
Pēc 1-5 sekundēm cilindri apstājas automātiski vai tos apstādina, nospiežot taustiņu „START”.
6. Laimests.
Laimestu plāns parādīts uz automāta augšējā ekrāna. Laimējošo simbolu kombinācijas skaita no kreisās uz labo pusi, izņemot brīvspēles simbolu. Visi laimesti ir tikai uz izvēlētām līnijām, izņemot „SCATTER” simbolu, kurš attēlots kā „ZVAIGZNE”. Piešķir tikai katras līnijas lielāko laimestu. Ja cilindriem apstājoties, ir izkritusi laimējošo simbolu kombinācija, attiecīgās līnijas likmi reizina ar laimesta koeficientu. Visas vienā spēles gājienā iegūtās laimestu kombinācijas summējas. Beidzoties spēlei vai vienai tās kārtai, tajā gūtais laimests automātiski summējas ar spēlētāja rīcībā esošajiem kredītpunktiem.
Laimēto summu var redzēt ekrāna apakšējā daļā, logā „Win”.
Spēles papildiezīmes
Ar „Automatic Start” taustiņu ir iespējams aktivizēt automātisku azartspēļu automāta darbību tik ilgi, kamēr ar „Automatic Start” taustiņu darbība tiek atcelta vai arī beidzies kredīts. Ar taustiņu „Flip Screen” iespējams mainīt ekrānus vietām – tādējādi samainot spēles ekrāns būs augšējais ekrāns, bet laimesta plāna ekrāns būs apakšējais.
Parādoties jebkurā vietā uz cilindriem 3;4;5 “ZVAIGZNE” simboliem, tiek gūti papildus kredītpunkti.
Laimesta divkāršošana
Pēc laimesta pamatspēlē spēlētājs var spēlēt papildspēli – divkāršošanas spēli, nospiežot vienu no „Gamble” taustiņiem, spēlētājs var censties savu laimestu divkāršot, mēģinot atminēt uz ekrāna redzamo aizklāto kāršu krāsu. Atļauts minēt ne vairāk kā 5 reizes vai līdz summas ierobežojumam 10000 EUR. Ja spēlētājs izvēlas sarkano krāsu, jānospiež taustiņš „Gamble/Bet One”, bet ja melno, tad jānospiež taustiņš „Gamble/Max Bet”. Lai palīdzētu izdarīt izvēli, ekrāna augšējā stūrī redzami iepriekšējie izkritušie kāršu simboli. Nospiežot „Start/Take Win” taustiņu, spēle tiek pārtraukta, un laimests tiek pārnests uz „Credit” logu.
Spēles beigas
Spēle beidzas, ja spēlētājam beidzies kredīts, ja zaudēta „Gamble” spēle, laimests tiek pārnests uz „Credit” logu, laimests tiek izmaksāts vai arī aparāts ir gatavs uzsākt jaunu spēli.
Laimesta saņemšanas kārtība
Lai saņemtu laimestu, jānospiež „Start/Collect” taustiņš.
Laimestu izmaksā monētās no azartspēļu automāta vai arī to izmaksā spēļu zāles darbinieks – klientu apkalpošanas speciālists. Ja laimests nepārsniedz 720 EUR, to izmaksā nekavējoties. Ja laimesta summa ir no 721 EUR līdz 14300 EUR, tad laimests tiek izmaksāts 24 stundu laikā. Laimestu, kas pārsniedz 14300 EUR, izmaksā azartspēles noteikumos apstiprinātā kārtībā ne vēlāk kā 30 dienu laikā un ne vairāk kā divos maksājumos. Laimestu virs 7200 EUR izmaksā ar bankas pārskaitījumu uz klienta norēķinu kontu.
Laimestu izmaksā firmas pārstāvis automāta atrašanās vietā vai, kopā ar klientu ierodoties SIA“ALFOR” kasē Plieņciema ielā 12, Mārupē, Mārupes novadā, pēc LR likumdošanā uzrādīto nodokļu ieturēšanas.