Apraksts
DŽENTLMENIS aizvieto visus simbolus, izņemot izkaisītos, un dubultojas aizvietojot. 3, 4 vai 5 DOLĀRA ZĪMES, izkaisītas uz ekrāna, iedarbina 15 brīvās spēles. Brīvo spēļu vinnesti tiek reizināti ar 3. Šīs spēles laikā atkal var vinnēt brīvās spēles. Brīvās spēles tiek spēlētas ar patreizējo likmi.
Noteikumi
Spēles norises apraksts:
1. Aktīvo spēles līniju izvēle.
Aktīvās spēles līnijas spēlētājs izvēlas ar taustiņa „Play 1”, „Play 3”, „Play 5”, „Play 7” vai „Play 9” palīdzību.
2. Likmes summas izvēle.
Ar taustiņa „Bet /One” palīdzību izvēlas kredītpunktu skaitu, kuru liks uz vienu spēles līniju. Ar taustiņa „Max Bet” palīdzību var likt maksimālo likmi uz visām spēles līnijām.
Ja spēlētājam pieejamo kredītpunktu skaits ir mazāks par kopējo likmju summu visai spēlei, tad tā jāsamazina ar taustiņa „Likme” palīdzību. Likmes lielumu vienai spēles līnijai var mainīt tikai pēc vienas izspēlētas spēles.
3. Cilindru aktivizēšana.
Lai uzsāktu spēli, spēlētājam jānospiež „ Start/Take Win” taustiņš, un cilindri sāk griezties.
4. Cilindru apstāšanās.
Pēc 1-5 sekundēm cilindri apstājas automātiski. Nospiežot „Start/Take Win” taustiņu atkārtoti, cilindri apstājas.
5. Laimests.
Laimestu plāns parādīts uz automāta augšējā ekrāna. Laimējošo simbolu kombinācijas skaita no kreisās uz labo pusi. Visi laimesti ir tikai uz izvēlētām līnijām, izņemot brīvspēles simbolu. Piešķir tikai katras līnijas lielāko laimestu.
Ja cilindriem apstājoties, ir izkritusi laimējošo simbolu kombinācija, attiecīgās līnijas likmi reizina ar laimesta koeficientu. Visas vienā spēles gājienā iegūtās laimestu kombinācijas summējas.Beidzoties spēlei vai vienai tās kārtai, tajā gūtais laimests automātiski summējas ar spēlētāja rīcībā esošajiem kredītpunktiem.
Laimēto summu var redzēt ekrāna apakšējā daļā, logā „Win”.
Spēles papildiezīmes:
Ar „Automatic Start” taustiņu ir iespējams aktivizēt automātisku azartspēļu automāta darbību tik ilgi, kamēr ar „Automatic Start” taustiņu darbība tiek atcelta vai arī beidzies kredīts. „Automatic Start” laikā nospiežot taustiņu „Start/Take Win”, cilindri apstājas un pēc laiciņa sāk griezties tālāk.
Ja uz jebkura cilindra izkrīt simbols „Vīrietis”, tas aizvieto jebkuru citu simbolu, izņemot simbolu „Dolāra zīme”.
Laimesta divkāršošana:
Pēc laimesta pamatspēlē spēlētājs var spēlēt papildspēli - divkāršošanas spēli, nospiežot vienu no „Gamble” taustiņiem. Spēlētājs var censties savu laimestu divkāršot, mēģinot atminēt uz ekrāna redzamo aizklāto kāršu krāsu. Maksimāli pieļaujamās minēšanas reizes ir 5, bez summas ierobežojuma. Ja spēlētājs izvēlas sarkano krāsu, jānospiež taustiņš „Gamble/Bet One”, bet, ja melno, tad jānospiež taustiņš „Gamble/Max Bet”. Lai palīdzētu izdarīt izvēli, ekrāna augšējā stūrī redzami iepriekšējie izkritušie kāršu simboli. Nospiežot „Start/Take Win” taustiņu, spēle tiek pārtraukta, un laimests tiek pārnests uz „Credit” logu.
Papildspēles:
Ja uz spēles cilindriem jebkurā vietā izkrīt 3; 4; 5 ” Dolāra zīmes” simboli tad spēlētājs gūst iespēju spēlēt 15 papildspēles. To laikā katri laimētie punkti trīskāršojas. Ja “Dolāra zīmes” simboli atkārtojās, tad vēl tiek gūtas papildspēles. Brīvspēles nav iespējams apturēt. Tās beidzas, kad ir izspēlētas visas brīvās spēles.
Spēles beigas:
Spēle beidzas, ja spēlētājam beidzies kredīts, ja zaudēta „Gamble” spēle, laimests tiek pārnests uz „Credit” logu, laimests tiek izmaksāts vai arī aparāts ir gatavs uzsākt jaunu spēli.