Aicinām spēļu zāļu “Fenikss” komandai Rīgā pievienoties Klientu apkalpošanas speciālistu/-i
Sagaidām, ka Tev ir:
- augsta atbildības sajūta un emocionālā noturība
- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt 24h maiņu darba režīmā
- labas latviešu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenis)
Tev uzticēsim:
- apkalpot spēļu zāļu klientus atbilstoši klientu apkalpošanas standartam
- nodrošināt normatīvo aktu prasību ievērošanu
- rūpēties par tīrību un kārtību spēļu zālē
Mēs Tev piedāvājam:
- apmācības un aizraujošu darbu
- mūsdienīgu darba vidi
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
- darbu diennakts maiņās no 8:00 līdz 8:00 (1 diennakti strādā/ 3 diennaktis brīvas)
- iespēju strādāt nepilnu darba slodzi
- atalgojumu, sākot no EUR 1000 (bruto)
- veselības apdrošināšanu
Par mums
Mēs radām aizraujošu izklaides piedzīvojumu un vidi, vienlaikus rūpējoties par savu klientu, darbinieku un sabiedrības labklājību. SIA “Alfor” īsteno darbību trīs galvenajos virzienos – izklaide (zīmoli "Fenikss" un "Fenikss Casino" visā Latvijā), viesmīlība un atpūta, un sabiedriskā ēdināšana (četrzvaigžņu superior viesnīca Aston Hotel Riga ar restorānu KITSCHen un jumta terasi Rīgas centrā). Pastāvēšanas laikā SIA “Alfor” ir atbalstījis daudzus sabiedriskā labuma projektus un organizācijas, vairāk par to te.
Kā pieteikties:
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi
Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz interviju klātienē.