Aicinām “Fenikss Casino” komandai pievienoties I-gaming klientu atbalsta dienesta speciālistu/-i
Sagaidām, ka Tev ir:
- vidējā izglītība
- labas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstveidā. Angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicamas komunikācijas prasmes un augsta emocionālā noturība
- prasme strādāt komandā, precizitāte darbā un atbildība par darba rezultātu
- iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā un labas datorprasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
Tev uzticēsim:
- atbalsta nodrošināšanu klientiem, ievērojot uzņēmumā noteiktās klientu apkalpošanas vadlīnijas
- apstrādāt klientu personas datus atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- uzraudzīt klientu darījumus
- apstrādāt ienākošos un izejošos maksājumus
Mēs Tev piedāvājam:
- iespēju īstenot savu karjeru starptautiskā, dinamiskā un attīstošā vidē
- iespēju piedalīties apmaksātās profesionālās attīstības apmācībās
- atalgojumu, sākot no EUR 1000 līdz EUR 1300 (bruto) ar motivējošu bonusu sistēmu
- darbu maiņās – 8 stundu maiņas (8:00-16:00; 16:00-00:00; 00:00-8:00), 4 darba dienas, 2 dienas brīvas
- iespēju strādāt ofisā un attālināti
- iespēju piedalīties kolektīva saliedēšanās pasākumos
- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
- transporta iespējas no Rīgas centra uz biroju
- veselības apdrošināšanu
CV lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi . Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kurus uzaicināsim uz interviju klātienē.