I-gaming klientu atbalsta dienesta speciālists/-e

Aicinām “Fenikss Casino” komandai pievienoties I-gaming klientu atbalsta dienesta speciālistu/-i

Sagaidām, ka Tev ir:

  • vidējā izglītība
  • labas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstveidā. Angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
  • teicamas komunikācijas prasmes un augsta emocionālā noturība
  • prasme strādāt komandā, precizitāte darbā un atbildība par darba rezultātu
  • iepriekšēja pieredze klientu apkalpošanā un labas datorprasmes tiks uzskatītas par priekšrocību

Tev uzticēsim:

  • atbalsta nodrošināšanu klientiem, ievērojot uzņēmumā noteiktās klientu apkalpošanas vadlīnijas
  • apstrādāt klientu personas datus atbilstoši normatīvo aktu prasībām
  • uzraudzīt klientu darījumus
  • apstrādāt ienākošos un izejošos maksājumus

Mēs Tev piedāvājam:

  • iespēju īstenot savu karjeru starptautiskā, dinamiskā un attīstošā vidē
  • iespēju piedalīties apmaksātās profesionālās attīstības apmācībās
  • atalgojumu, sākot no EUR 1000 līdz EUR 1300 (bruto) ar motivējošu bonusu sistēmu
  • darbu maiņās – 8 stundu maiņas (8:00-16:00; 16:00-00:00; 00:00-8:00), 4 darba dienas, 2 dienas brīvas
  • iespēju strādāt ofisā un attālināti
  • iespēju piedalīties kolektīva saliedēšanās pasākumos
  • draudzīgus un atsaucīgus kolēģus
  • transporta iespējas no Rīgas centra uz biroju
  • veselības apdrošināšanu

CV lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi . Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kurus uzaicināsim uz interviju klātienē.

alfor_blue.jpg