Noteikumi
Spēles norises apraksts:
1. Aktīvo spēles līniju izvēle.
Aktīvās spēles līnijas spēlētājs izvēlas ar taustiņa „Play 1”, „Play 5”, „Play 10”, „Play 15”, vai „Play 20” palīdzību.
2.Likmes izvēle.
Ar taustiņu „Bet /One/ Red” palīdzību izvēlas kredītpunktu skaitu, kuru liks uz vienu spēles līniju. Ar taustiņa „Max /Bet/ Black” palīdzību var likt maksimālo likmi uz visām spēles līnijām. Ja spēlētājam pieejamo kredītpunktu skaits ir mazāks par kopējo likmju summu visai spēlei, tad tā jāsamazina ar taustiņu „Gamble/Bet one” palīdzību. Likmes lielumu vienai spēles līnijai var mainīt tikai pēc vienas izspēlētas spēles.
3. Cilindru aktivizēšana.
Lai uzsāktu spēli, spēlētājam jānospiež „Start” taustiņš, un cilindri sāk griezties.
4. Cilindra apstāšanās.
Pēc 1-5 sekundēm cilindri apstājas automātiski vai tos apstādina, nospiežot taustiņu „START”.
5. Laimests.
Laimestu plāns parādīts uz automāta augšējā ekrāna. Laimējošo simbolu kombinācijas skaita no kreisās uz labo pusi, izņemot brīvspēles simbolus. Visi laimesti ir tikai uz izvēlētām līnijām, izņemot brīvspēles simbolu. Piešķir tikai katras līnijas lielāko laimestu.
Ja, cilindriem apstājoties, ir izkritusi laimējošo simbolu kombinācija, attiecīgās līnijas likmi reizina ar laimesta koeficientu. Visas vienā spēles gājienā iegūtās laimesta kombinācijas summējas. Beidzoties spēlei vai vienai tās kārtai, tajā gūtais laimests automātiski summējas ar spēlētāja rīcībā esošajiem kredītpunktiem.
Laimēto summu var redzēt ekrāna apakšējā daļā, logā „Win”.
Spēles papildiezīmes:
Ar „Automatic Start” taustiņu ir iespējams aktivizēt automātisku azartspēļu automāta darbību tik ilgi, kamēr ar „Automatic Start” taustiņu darbība tiek atcelta vai arī beidzies kredīts.
Ja uz jebkura cilindra izkrīt simbols „TALISMANS”, tas aizvieto jebkuru citu simbolu, izņemot simbolu „ĒRGLIS”.
Laimesta divkāršošana:
Pēc laimesta pamatspēlē spēlētājs var spēlēt papildspēli – divkāršošanas spēli. Nospiežot vienu no „Gamble” taustiņiem, spēlētājs var censties savu laimestu divkāršot, mēģinot atminēt uz ekrāna redzamo aizklāto kāršu krāsu. Atļauts minēt ne vairāk kā 5 reizes bez summas ierobežojuma. Ja spēlētājs izvēlas sarkano krāsu, jānospiež taustiņš „Gamble/Bet One”, bet, ja melno, tad jānospiež taustiņš „Gamble/Max Bet”. Lai palīdzētu izdarīt izvēli, ekrāna augšējā stūrī redzami iepriekšējie izkritušie kāršu simboli. Nospiežot „Start/Take Win” taustiņu, spēle tiek pārtraukta, un laimests tiek pārnests uz „Credit” logu.
Papildspēles:
Ja spēlētājs jebkurā vietā uz 2; 3; 4; cilindriem gūst trīs „ĒRGĻA” simbolus, tad viņš gūst iespēju spēlēt brīvās spēles. Brīvo spēļu sākumā uz augšējā ekrāna parādās laimes rats ar skaitļiem. Aktivizējot laimes ratu, tiek nejauši izvēlēts brīvo spēļu skaits. Brīvo spēļu laikā arī simbols „VADONIS” aizvieto jebkuru citu simbolu, izņemot simbolu „ĒRGLIS”. Brīvo spēļu laikā, ja atkārtojas trīs „ĒRGĻA” simboli, tad spēlētājs iegūst 10 papildus brīvās spēles.
Spēles beigas:
Spēle beidzas, ja spēlētājam beidzies kredīts, ja zaudēta „Gamble” spēle, laimests tiek pārnests uz „Credit” logu, laimests tiek izmaksāts vai arī aparāts ir gatavs uzsākt jaunu spēli.
Laimesta saņemšanas kārtība:
Lai saņemtu laimestu, jānospiež „Start/Collect” taustiņš. Laimestu izmaksā monētās no azartspēļu automāta vai arī to izmaksā spēļu zāles darbinieks – klientu apkalpošanas speciālists. Ja laimests nepārsniedz 720 EUR, to izmaksā nekavējoties. Ja laimesta summa ir no 721 EUR līdz 14300 EUR, tad laimests tiek izmaksāts 24 stundu laikā. Laimestu, kas pārsniedz 14300 EUR, izmaksā azartspēles noteikumos apstiprinātā kārtībā ne vēlāk kā 30 dienu laikā un ne vairāk kā divos maksājumos. Laimestu virs 7200 EUR izmaksā ar bankas pārskaitījumu uz klienta norēķinu kontu.
Laimestu izmaksā firmas pārstāvis automāta atrašanās vietā vai, kopā ar klientu ierodoties SIA “ALFOR” kasē Plieņciema ielā 12, Mārupē, Mārupes novadā, pēc LR likumdošanā uzrādīto nodokļu ieturēšanas.