Noteikumi
Spēles norises apraksts
1. Spēlē ir aktīvas visas spēles līnijas.
2.Likmes izvēle.
Ar taustiņu „Bet /One/ Red” palīdzību izvēlas kredītpunktu skaitu, kuru liks uz vienu spēles gājienu. Ar taustiņa „Max /Bet/ Black” palīdzību var likt maksimālo likmi uz vienu spēles gājienu. Ja spēlētājam pieejamo kredītpunktu skaits ir mazāks par kopējo likmju summu visai spēlei, tad tā jāsamazina ar taustiņu „Likme” palīdzību.
Likmes lielumu vienam spēles gājienam var mainīt tikai pēc vienas izspēlētas spēles.
3. Cilindru aktivizēšana.
Lai uzsāktu spēli, spēlētājam jānospiež „Start” taustiņš, un cilindri sāk griezties.
4. Cilindra apstāšanās.
Pēc 1-5 sekundēm cilindri apstājas automātiski vai tos apstādina, nospiežot „Start” pogu.
5. Laimests.
Laimestu plāns parādīts uz automāta augšējā ekrāna. Laimējošo simbolu kombinācijas skaita no kreisās uz labo pusi, izņemot brīvspēles simbolus. Piešķir tikai katras kombinācijas lielāko laimestu. Visas vienā spēles gājienā iegūtās laimesta kombinācijas summējas.
Beidzoties spēlei vai vienai tās kārtai, tajā gūtais laimests automātiski summējas ar spēlētāja rīcībā esošajiem kredītpunktiem. Laimēto summu var redzēt ekrāna apakšējā daļā, logā „Win”.
Spēles papildiezīmes
Ar „Automatic Start” taustiņu ir iespējams aktivizēt automātisku azartspēļu automāta darbību tik ilgi, kamēr ar „Automatic Start” taustiņu darbība tiek atcelta vai arī beidzies kredīts.
Ja uz jebkura cilindra izkrīt simbols ar „HAWAI” uzrakstu, tas aizvieto jebkuru citu simbolu, izņemot brīvspēles „PALMU” simbolu.
Laimesta divkāršošana
Pēc laimesta pamatspēlē spēlētājs var spēlēt papildspēli – divkāršošanas spēli. Nospiežot vienu no „Gamble” taustiņiem, spēlētājs var censties savu laimestu divkāršot, mēģinot atminēt uz ekrāna redzamo aizklāto kāršu krāsu. Atļauts minēt ne vairāk kā 5 reizes, bez summas ierobežojuma. Ja spēlētājs izvēlas sarkano krāsu, jānospiež taustiņš „Gamble/ Bet One Red”, bet, ja melno, tad jānospiež taustiņš „Gamble/ Max Bet Black”. Lai palīdzētu izdarīt izvēli, ekrāna augšējā stūrī redzami iepriekšējie izkritušie kāršu simboli. Nospiežot „Start” taustiņu, spēle tiek pārtraukta, un laimests tiek pārnests uz „Credit” logu.
Papilspēles
Ja spēlētājs jebkurā vietā uz cilindriem 1; 3; 5 gūst trīs „PALMU” simbolus, tad viņš gūst iespēju spēlēt 10 brīvas spēles. Brīvo spēļu laikā, ja šie simboli atkārtojas, tad spēlētājs iegūst papildus 10 brīvās spēles.
Spēles beigas
Spēle beidzas, ja spēlētājam beidzies kredīts, ja zaudēta „Gamble” spēle, laimests tiek pārnests uz „Credit” logu, laimests tiek izmaksāts vai arī aparāts ir gatavs uzsākt jaunu spēli.
Laimesta saņemšanas kārtība
Lai saņemtu laimestu, jānospiež „Start/Collect” taustiņš.
Laimestu izmaksā monētās no azartspēļu automāta vai arī to izmaksā spēļu zāles darbinieks – klientu apkalpošanas speciālists. Ja laimests nepārsniedz 720 EUR, to izmaksā nekavējoties. Ja laimesta summa ir no 721 EUR līdz 14300 EUR, tad laimests tiek izmaksāts 24 stundu laikā. Laimestu, kas pārsniedz 14300 EUR, izmaksā azartspēles noteikumos apstiprinātā kārtībā ne vēlāk kā 30 dienu laikā un ne vairāk kā divos maksājumos. Laimestu virs 7200 EUR izmaksā ar bankas pārskaitījumu uz klienta norēķinu kontu.
Laimestu izmaksā firmas pārstāvis automāta atrašanās vietā vai, kopā ar klientu ierodoties SIA“ALFOR” kasē Plieņciema ielā 12, Mārupē, Mārupes novadā, pēc LR likumdošanā uzrādīto nodokļu ieturēšanas.