Apraksts-Noteikumi:
Spēles norises apraksts
1. Aktīvo spēles līniju izvēle.
Aktīvās spēles līnijas spēlētājs izvēlas ar taustiņa „Play 1”, „Play 3”, „Play 5”, „Play 8” vai „Play 10” palīdzību.
2. Likmes izvēle.
Ar taustiņa „Bet /One/ Red” palīdzību izvēlas kredītpunktu skaitu, kuru liks uz vienu spēles līniju. Ar taustiņa „Max /Bet/ Black” palīdzību var likt maksimālo likmi uz visām spēles līnijām. Ja spēlētājam pieejamo kredītpunktu skaits ir mazāks par kopējo likmju summu visai spēlei, tad tā jāsamazina ar taustiņa „Gamble/Bet One” palīdzību. Likmes lielumu vienai spēles līnijai var mainīt tikai pēc vienas izspēlētas spēles.
3. Cilindru aktivizēšana.
Lai uzsāktu spēli, spēlētājam jānospiež „Start/Collect” taustiņš, un cilindri sāk griezties.
4. Cilindru apstāšanās.
Pēc 1-5 sekundēm cilindri apstājas automātiski vai tos apstādina, nospiežot „START” pogu.
5. Laimests.
Laimestu plāns parādīts uz automāta augšējā ekrāna, kur var redzēt laimējošās kombinācijas vērtību kredītpunktos, kā arī simbolus, kas aizvieto citus simbolus. Laimējošo simbolu kombinācijas skaita no kreisās uz labo pusi. Visi laimesti ir tikai uz izvēlētām līnijām, izņemot brīvspēles simbolu. Piešķir tikai katras līnijas lielāko laimestu.
Ja, cilindriem apstājoties, ir izkritusi laimējošo simbolu kombinācija, attiecīgās līnijas likmi reizina ar laimesta koeficientu. Visas vienā spēles gājienā iegūtās laimestu kombinācijas summējas. Beidzoties spēlei vai vienai tās kārtai, tajā gūtais laimests automātiski summējas ar spēlētāja rīcībā esošajiem kredītpunktiem.
Laimēto summu var redzēt ekrāna apakšējā daļā, logā „Win”.
Spēles papildiezīmes
Ar „Automatic Start” taustiņu ir iespējams aktivizēt automātisku azartspēļu automāta darbību tik ilgi, kamēr ar „Automatic Start” taustiņu darbība tiek atcelta vai arī beidzies kredīts. Nospiežot „START” taustiņu, cilindri apstājas. Ja uz jebkura cilindra izkrīt simbols “Kosmosa Kuģis”, tas aizvieto jebkuru citu simbolu.
Laimesta divkāršošana
Pēc laimesta pamatspēlē spēlētājs var spēlēt papildspēli – divkāršošanas spēli, nospiežot vienu no „Gamble” taustiņiem. Spēlētājs var censties savu laimestu divkāršot, mēģinot atminēt uz ekrāna redzamo aizklāto kāršu krāsu. Atļauts minēt ne vairāk kā 5 reizes bez summas ierobežojuma. Ja spēlētājs izvēlas sarkano krāsu, jānospiež taustiņš „Gamble/Bet One”, bet, ja melno, tad jānospiež taustiņš „Gamble/Max Bet”. Lai palīdzētu izdarīt izvēli, ekrāna augšējā stūrī redzami iepriekšējie izkritušie kāršu simboli. Nospiežot „Start/Take Win” taustiņu, spēle tiek pārtraukta, un laimests tiek pārnests uz „Credit” logu.
Bonusspēle
Ja pamatspēlē uz 1 cilindra jebkurā vietā izkrīt simbols „?” (jautājuma zīme), tad spēlētājs ir guvis 1 Bonusspēles gājienu. Šajā „?” simbolā nejauši tiek izvēlēts kāds viens izvēršanas simbols, kurš pilnībā ar šo simbolu aizpilda tik daudzus cilindrus, lai veidotos minimālā iespējamā simbolu kombinācija. Ja uz atlikušajām brīvajām vietām cilindros ari tiek gūts šis izvēlētais simbols, tad arī tas veido kombināciju.
Spēles beigas
Spēle beidzas, ja spēlētājam beidzies kredīts, ja zaudēta „Gamble” spēle, laimests tiek izmaksāts vai arī aparāts ir gatavs uzsākt jaunu spēli.
Laimesta saņemšanas kārtība
Lai saņemtu laimestu, jānospiež „Start/Collect” taustiņš. Laimestu izmaksā monētās no azartspēļu automāta vai arī to izmaksā spēļu zāles darbinieks – klientu apkalpošanas speciālists. Ja laimests nepārsniedz 720 EUR, to izmaksā nekavējoties. Ja laimesta summa ir no 721 EUR līdz 14300 EUR, tad laimests tiek izmaksāts 24 stundu laikā. Laimestu, kas pārsniedz 14300 EUR, izmaksā azartspēles noteikumos apstiprinātā kārtībā ne vēlāk kā 30 dienu laikā un ne vairāk kā divos maksājumos. Laimestu virs 7200 EUR izmaksā ar bankas pārskaitījumu uz klienta norēķinu kontu.
Laimestu izmaksā firmas pārstāvis automāta atrašanās vietā vai, kopā ar klientu ierodoties SIA “ALFOR” kasē Plieņciema ielā 12, Mārupē, Mārupes novadā pēc LR likumdošanā uzrādīto nodokļu ieturēšanas.